Sarkozy junior , baiat de cartier

|



Pierre Sarkozy, baiatul cel mare al presedintelui francez produce muzica pentru unul dintre contestatarii tatalui sau.

Pierre Sarkozy, baiatul in varsta de 23 de ani al presedintelui francez, avea pana de curand o identitate ascunsa: Mosey, producator de hip-hop. Ironic in toata povestea este faptul ca micul Sarko produce cantece pentru Poison, un rapper francez care a criticat intens politica lui Nicolas Sarkozy fata de revoltele din ghetourile pariziene, pe vremea cand ocupa functia de Ministru de Interne.

In timpul celui de-al doilea mandat al sau in aceasta functie, Nicolas Sarkozy a ordonat ca aproximativ sase rapperi francezi sa fie judecati, acuzati ca ar fi insultat politia, devenind astfel tinta majoritatii cantaretilor de rap din Franta. De asemenea, initiativa presedintelui francez de a crea un Minister al Imigrarii si Identitatii Nationale nu l-au ajutat in castigarea simpatiei in lumea hip-hopului.

Dupa cum scrie si pe pagina de MySpace a lui “Mosey”, tanarul Sarko face parte din Da Crime Chantilly si produce hip-hop, soul si RnB, una dintre productiile sale fiind “La Rue” (Strada) pentru rapperul Poison. Acesta din urma a confirmat intr-un interviu faptul ca fiul lui Sarkozy a produs una dintre piesele de pe ultimul sau album.

“Nu tin cu Sarkozy, ma doare in ****”, declara Poison. “Tipu’ mi-a adus niste muzica. Face chestii ca lumea. Nu stiam la inceput ca este baiatul lui Sarko. Atunci cand am aflat, m-am infuriat si l-am sunat, iar el mi-a raspuns ca nu voia sa-mi spuna pentru ca ii era teama ca n-as mai fi vrut sa vorbesc cu el. I-am spus ca nu e nici o problema, ca el nu a gresit cu nimic fata de mine”, povesteste Poison.

Pierre Sarkozy este cel mai mare dintre cei doi fii pe care i-a avut din casatoria cu Marie Dominique Culioli.


Articol de: Adrian Dupont
Data: 09/01/2008

0 comentarii: