Dupa ce a revolutionat industria muzicala Jay-z se apuca si de marketing, articolul urmator este luat de pe notoriu.ro :
Cantaretul deschide o agentie de publicitate care va pune accentul pe campanii de marketing multicultural. Agentia Translation Advertising ii are ca parteneri fondatori pe Jay-Z si pe Steve Stoute, un alt antreprenor de culoare, potrivit Mediafax. Stoute a mai detinut agentia Translation Consultation, pe care a vandut-o grupului Interpublic pentru 10-15 milioane de dolari, in octombrie 2007. Agentia, care va fi deschisa la New York, are scopul de a ajuta advertiserii sa deruleze actiuni de marketing multicultural. Translation Advertising New York va face parte din grupul Translation Consultation and Brand Imaging, din al carui portofoliu de clienti pot fi enumerati Hewlett-Packard, General Motors, Reebok si McDonald’s. Translation Advertising va fi detinuta in proportie de 51% de Stoute si Jay-Z, restul actiunilor revenind tot Interpublic Group. Dintre entertainerii care sunt implicati in advertising merita sa-l mentionam pe regizorul Spike Lee, care conduce agentia Spike DDB, parte din divizia DDB Worldwide, din cadrul grupului Omnicom.
Jay-Z se apuca si de marketing
This entry was posted on 8.2.08
and is filed under
jay z se apuca d emarketing publicitate media online internet livemag
.
You can follow any responses to this entry through
the RSS 2.0 feed.
You can leave a response,
or trackback from your own site.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu